شهردار تهران گفت: مدیریت شهری به تنهایی نمی‌تواند همه خدمات را به همشهریان ارائه بدهد و همکاری با سازمان هایی مانند اورژانس کشور به ما  کمک می کند که خدمات بهتری را به شهروندان ارائه بدهیم.

شهردار تهران

به گزارش همشهری آنلاین، پیروز حناچی در نشست همکاری مشترک شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور درزمینه مدیریت بحران با بیان اینکه ما هنوز با بحران جدی در تهران مواجه نشده‌ایم، تصریح کرد: همکاری های فعلی می تواند مانوری  برای آمادگی بیشتر و بهتر در شرایط بحرانی باشد.

او گفت: زیر ساخت ها برای همکاری های بیشتر فراهم است و نفاهم مشترک در راستای افزایش همکاری ها و رضایت بیشتر شهروندان است.

رئیس سازمان اورژانس کشورهم در این نشست از همکاری شهرداری تهران با اورژانس قدردانی کرد و گفت:نتیجه همکاری شهرداری تهران با اورژانس کشور منجر به سرعت بالا و با کیفیت خدمات به شهروندان شده است.

پیرحسین کولیوند افزود: آموزش یکی از وظایف سازمان اورژانس کشور به حساب می آید که با همکاری شهرداری تهران به خوبی در حال انجام است. همکاری خوب شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور در زمینه مدیریت بحران علاوه بر بهبود کیفیت خدمات در هنگام بروز بحران‌های احتمالی بحران منجر به صرفه جویی و ذخیره سازی منابع شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور در خصوص امداد هوایی در تهران هم گفت: با احداث پد بالگرد در مناطق مختلف تهران، امداد رسانی بهتر و با سرعت انجام  شده است.

درحال حاضر بیش از ۱۲۲ پایگاه اورژانس و ۴۴ پد بالگرد با همکاری شهرداری تهران در پایتخت مستقر است.

کد خبر 599257

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha